Sorg och saknad...

Livet känns så orättvist. När en människa lämnar på tok för tidigt på grund av denna hemska sjukdom.

En vän, en arbetskamrat... En mamma till två fina barn, en fru.. Hon som aldrig gjort nått ont. Godheten själv. Aldrig dömande eller självisk. Hon som funnits vid min sida hela livet. Nån jag växt upp tillsammans med, har helt plötsligt lämnat oss. Efter 3års sjukdom sa kroppen ifrån. Nu har hon fått flyttat hem till himlen. Saknaden är enorm. Finner inga ord.. Sänder extra många tankar till familjen..

Du lämnade ett tomrum. Saknaden finns kvar. Jag kan ej beskriva med ord. Det va alldeles förtidigt. Du hade mycket mer att ge. Jag vill ha dig här hos mig.

Du finns i mitt hjärta, alla minnen lever kvar. Jag vet att du har det bra. Fast saknade är stor. Finns minnen ändå kvar. Du bor inom mig. I mitt hjärta finns du kvar.

Du finns i mina drömmar. Alla minnen lever kvar. Utan smärta och plåga, du har det bra. Du dansar väl med änglar, skrattar och ler. Tänk om jag kunde få se dig en gång till.

Du finns i mitt hjärta, alla minnen lever kvar. Jag vet att du har det bra. Fast saknaden är stor. Finns minnen ändå kvar. Du bor inom mig. I mitt hjärtan finns du kvar.

Ja du bor inom oss, i våra hjärtan finns du kvar. ❤️❤️❤️

FUCK CANCER


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade Barbro, du fattas oss ❤️

Svar: Ja, saknar henne sjukt mycket.
missthure.blogg.se

2016-07-18 @ 11:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0