Introduction!!

Då är första dagen på "nya jobbet" avklarad! Den här pool tjänsten kan nog bli rätt bra ändå! ;) Jag är på strålande humör. Det va roligt idag och det gick riktigt bra!! Över förväntan! Jag är nöjd. Känns som jag är en väldigt självständig och social prick. ;) Den här veckan befinner jag mig i cafeterian/kiosken på Ksk. Det är bara le och se lite glad ut, klia sig lite i huvudet nån gång i bland. Vissa personer blev nog extra glada då det förekom en och annan rabatt (omedvetet) att leverpastej kostar mer på mackan... ja, det kom jag ju på efter ett tag.. Och att apelsinjuice är dyrare än cola... Ja, det kom jag ju också på sen.. det finns ju Många roliga knappar att trycka på. :p vill också minnas att jag för ett ögonblick stod själv och en man frågar "ni har väl inge snus" -nej, det är inget jag sett så det har vi nog inte..?(huvudkli) Han såg ändå nöjd ut med mitt svar och gick där ifrån.. sekunden efter upptäker jag.. oj, tokigt.. Där bakom mig står ju en kyl jag glömt att spana in.. Se där.. snus.. Så trevligt. (blev vist en omedveten "bäst du slutar snusa kampanj") hihi :p tur jag kunde "tillfredsställa" övriga kunder med denna spännande kyl :p Men bästa av allt har ju faktiskt vart alla trevliga människor som kommer förbi. Livar upp tillvaron en smula. Jag är nöjd och ser fram emot morgondagen. :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Men åh gumman vad glad jag blev att läsa detta! Det låter sim du kommer få det bra och det förtjänar du verkligen. Du ska vara bland folk och gå runt, du är en social och glad liten skit som livar upp tillvaron för andra! Ett litet ljus e vad du är!
Säg till när du ska stå i kiosken igen sen så ska jag åka till kullbergska enbart för att handla av dig : )
Hoppas det blir lika roligt på de andra ställena! Älskar dig finaste syster! Puss och kram

Svar: jo, men jag försöker ha en inställning att det kommer bli bra! Älskar dig. kram
missthure.blogg.se

2013-01-09 @ 09:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0