Tjejmilen...

Igår åkte jag upp till Stockholm och kolla på när Dessan och Alec Sprang tjejmilen!
Jag blev trött av att bara titta på alla hurtbullar som sprang :p
Prestationsångest!?
Absolut inte :p



Mycket  bra sprunget brudar!! Sååå duktiga!!! <3

När jag sen kom hem från storstaden åkte jag ut på landet.
Där jag fick gosa med mina favorit barn..
Guu va jag älskar dom små liven.. <3

Det är en Speciell känsla när man ska natta ett barn.
 Man läser en saga..
 sjunger "Gud som haver"
Det lilla pyret klappar än på kinden och säger
" Jag älskar dig"

Åh, det värmer som bommul runt mitt hjärta.. <3
Det är verkligen underbart att få höra dom orden!!

eller som när Theo lägger sig och ska dela huvudkudde..
Barnen är som min kisse.. dom vill va än nära ;)
(Lotus ligger just nu på min mage) :p

Här är mina små älsklingar <3<3<3


<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0