Älskade Fredag!

Fredagen är den dag på veckan jag gillar bäst!
Och att vakna upp i en säng tillsammans med Lu
och Avnjuta mitt morgonkaffe med denna utsikt.
Jag tror inte min fredag hade kunna börja bättre!? ;)



Jag har alltså tillbringat dom två senaste dagarna med Hanna Lu




Hanna Är hundvakt åt den här sötnosen :)


Sov i Natt ute hos Thessa med Hanna..

Det roliga i de hela är att Thessa inte va hemma.
Jag och Hanna sov för första gången med varandra i ett främmande hus,
och i en främmande säng.. känns lite halv skumt..

jag och Hanna har ju faktiskt aldrig sovit över hos varandra tidigare.
Vem hade trott att de skulle ske just där!?
Men nån gång ska ju va den första ;)

Har verkligen haft två helmysiga dagar.. (kvällar)
Alltid lika roligt när man umgås.. <3

Det har ju vart min kvällsvecka, så kl 11 börja jag jobba..
Efter jobbet åkte jag ut till syster min..
Blev lite mys med barnen innan dom somna..
2 riktiga coolingar..


Jag och Sara har sen myst framför tv:n.
Moffat massor av gosaker och kollat på Fast Five..
Guuu vilken bra film.. Paul Walker och Vin Diesel .. Mm, mm, mm..
HOT, HOT, HOT.. *me like* ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0