Älska fredagar, "nu tar jag helg"! =)

Gick upp kl 10:15. började jobba kl 11:00 slutar idag 18:30.
Idag va de en bra jobb-dag!
Josefin Sluta sin praktik på Akuten.
Hon bjöd på dom underbara mormors bullarna och va hände?
Det blev 2st över som jag och Ing-marie fick.. *me like*
Godare bullar får man leta efter!!! Riktigt saftiga och smarriga =)



Efter jobbet tog jag en promenad bort till norr.
Måste säga att de är grymt skönt ute.. =)

Mata Lu:s "Monster".. Stella =)
Jätte gosig va hon idag..
(jag skulle inte vilja gosa och lukta på mina fötter) :p



Avslutar med en bild på mitt monster <3


<3<3<3<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Lu

Åå mitt lilla monster, vad jag längtar efter henne! Tusen tack för

hjälpen vännen min! Kram kram

2011-10-01 @ 10:20:21
Postat av: svintoflickan

jo,,de är nog därför man orkar med för att det är så mysigt samtidigt,man får ju så mkt tillbaka<3



du,vilken söt mugg du dricker ur..

å så sugen jag blev på bulle.



kram på dej!!!!

2011-10-02 @ 00:26:07
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0