Börja bli duktig igen?

Ligger nu på soffan med Lotus på magen. Jag är riktigt skönt trött i kroppen men även smått frusen så min håriga vän värmer gott.

Idag va jag hem bjuden till Dennis på lite julmys med några jobbarkompisar. Där det skulle ätas julmat. Men jag äter ju inte julmat. Mitt julbord består av potatisgratäng och mammas hemgjorda köttbullar. Så jag bestämde mig för att åka och träna kl 18. (då jag igentligen skulle vart hos Dennis och ätit mat) men jag kom sen lagom till kaffet och kakan vilket passa mig utmärkt :)

Det känns skönt att jag tog beslut om att träna idag. Har ju legat på latsidan nu ett tag. Ska försöka komma igång med träningen igen. Bygga lite muskler. ;) kan behövas.. Känner mig lite klen och tanig. :p men skulle behöva ha nån som peppar igång en. Det är väldigt lätt att åka hem. Lägga sig på soffan och känna "här har jag det bra"

måste säga att min soffa just nu är min bästa vän. Den ger mig kärlek och värme. Den säger inget dumt, den beter sig inte illa. Den är som en stor öppen famn som bara säger "KOM TILL MIG" finns bara ett MEN.. När vi umgås lite för mycke kan jag få lite ont i ryggen. Det är då man inser att: just de, jag har ju några fler vänner jag kan umgås med. Kan ju inte bara nöta på en vän ;)

Livet är härligt ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0