matchen..

Måste säga att jag faktiskt är riktigt glad.
Det var en blandning av grymt jobbigt men väldigt roligt..
För min del var de årets första träningsmatchen på hemma plan.
(Första träningsmatchen jag va med på va i danmark.)
Jag fick alla fall inleda med matchens första mål. 1-0 målet.
Känns grymt skönt och roligt. *me like* 
Det lixom stärker självförtroendet en aning ;)



Stenkvista är ju då ett div 4lag. vi spelar ju då i div5.
vi vann med 10-1. As roligt med en match med många mål.
Det känns som att det kommer bli en bra säsong.
Vi har ett riktigt bra lag. ser fram emot seriestarten. (som jag iuf missar)
men när serien kommer igång på riktigt om man säger så.. ;)
jag ska nu bara träna upp min kondition. För den är as dålig.. :S
eller mer flåset som inte är som de ska.. men det går ju faktiskt att träna upp!!
Dax att göra ett tränings schema kanske och verkligen följa den..?

Hmm.. skulle kunna se ut som såhär..
Måndagar - gym eller löpning (beroende på väder) :p
Tisdagar - Fotbollsträning
Onsdagar - Gym eller löpning ( -//- )
Torsdagar - Fotbollsträning

Hur svårt kan de va?

Fredag, lördag, Söndag - Hmm..? vila, mys eller match.. 
hur skönt lät inte de då? ;)

Bus lätt.. start från och med imorgon!!
Jag kan ju lixom inte vila mig i form.. De blir ju inge bra..
Min matlagnings dag är i morgon. vi har ju nu hållt på i 7veckor.
Det gör vi bra brudar. =)
Funderar starkt på att inviga min el-grill på ballen i morgon..?
Tror de kan bli bra!? ;)

Hej hopp! // Hanna


Kommentarer
Postat av: Mallan<3<3

Härligt :) Det är så jävla kul då :)Detta kommer bli en toppen säsong det känner ja på mig :P



kram på dig finaste <3

2011-04-17 @ 22:40:43
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

jag kikar allt in i din me lite då å då..

får man länka din blogg på min sida?

alltid lättare då istället för att srkiva in adressen varje gång.

är allt bra annars?

du ser så sportig ut..man får ju ångest för man är så slö....ler.

kram

2011-04-18 @ 22:09:01
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

Ja häng på nån dag vettja...



jo,jag vet att jag snart är 5 barnsmamma men kondis skulle jag behvöa ändå..och oj vad jag kommer få kämpa för att få bort degen.ler.

jag som älskar choklad o cocacola...



kramkram å sov gott.

2011-04-18 @ 23:02:12
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0