Nått som fattas...

En vecka har nu gått sen jag och Martin gjorde slut. Känns bara tyngre och tyngre. 

Även om vi hörts av nästan varje dag sen dess så känner jag ändå att han fattas i mitt liv.

Det här uppbrottet tog hårdare än va jag trodde att det skulle göra.

Förmodligen för att det tog slut pågrund av att jag har hund,

Att jag vill ha ett liv med hund och att han inte ville ha det. Känns surt att en sån sak ska vara avgörande. 

"2 envisa tidsoptimister som borde vara tillsammans för att dom är otroligt fina ihop och älskar varann galet mycket.
Emellan dom en hund som är den enas allt och den andras ingenting...
Krock."

Life Will go on.. en dag i taget..

Kommentarer
Postat av: Syster

❤️❤️❤️

2018-10-12 @ 05:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0