Tänkvärt.. bra på lite iaf..

(null)

Nr.1 Jag är inte så duktig att komma i tid till jobbet när jag börjar kl 6:00. Sjukt morgontrött.

Nr.2 jag tycker ändå jag är rätt ödmjuk. Men även jag kan ha attitydproblem. Är kanske inte som en solros alla dagar i veckan :p

Nr.3 att va förberedd, beror på situation och plats. 

Nr.4 nog anstränger jag mig, men detta beror ju också på situation. I vilket sammanhang?

Nr.5 Detta är nått jag har och alltid haft. Blir upprörd och irriterad på dagens ungdomar som jag inte upplever ha nån form av arbetsmoral. För dom personerna är helt motsatsen av hur jag själv är. Jag tog alla jobb, sa typ aldrig ifrån. Tog allt jag fick, jobbade jämt. Lika så nu. Känner att jag har väldigt hög arbetsmoral. 

Nr.6 kroppsspråk,  min hållning är väl inte den bästa. Men jag inte riktigt hur mitt kroppsspråk är? 

Nr.7 för tillfället ligger inte min energi nivå på topp. Väldigt trött 

Nr.8 passion, till vad? Vet inte om jag är så passionerad.

Nr.9 öppen för coachning. Absolut!! Vill lära mig allt. Suger åt mig information. Vill utvecklas. Vill lära mig mer. Sen har jag lite dåligt minne. Så kanske inte alltid kommer ihåg allt jag lär mig. Men med hjälp, påminnelse och lite puschning så går det oftast bra ;)

Nr.10 att göra det lilla extra. Jag tror jag är ganska bra på det. Försöker i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0