Alla hjärtans dag.

Jag har aldrig tyckt om att fira alla hjärtans dag. Kanske för att jag inte har nån att fira med och att ensamheten blir lite mer påtaglig sånna här dagar. Men också för att jag tycker mer om att visa uppskattning spontant och inte en specifik dag.

Jobba idag till strax efter 15. Åkte iväg och hämta Bonzo hos mamma sen där efter hem till Hanna för en promenad med hundarna. Mysigt att få surra lite med sin bästa vän. Dock frustrerad över min hund som drar så sjukt mycket i kopplet. Så det blev en svettig promenad. När promenaden va slut kvista jag förbi affären för att hämta ut ett paket.

När jag sen kommer hem och kliver in ser jag en kasse står på bordet. Min första tanke va "åh nej, nån har vart inne i mitt hem. Va pinsamt jag har ju jätte stökigt"

Sen när jag ser vad som är i och får se lappen fylls mitt hjärta va glädje. Blir ju alldeles rörd. Världens bäste syster. Älskar dig <3 tack

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: syster

Roligt att du blev glad 😊 Du är värd sååå mycket. Jag älskar dig käraste syster ❤️

2018-02-14 @ 20:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0