Fredagsmys..

Efter att jag haft mobilen inlämnad på lagning och knappt haft nått liv. Kan jag nu börja uppdatera lite igen. Va gjorde man innan teknikens värld? Vad handikappad man känner sig när man inte har sin mobil och allt man har på mobilen. Fick starta min gamla telefon. Men den va ju hur seg som helst och alla appar fungerade inte. 


Hade nya mobilen i knappt 3månader. Men va det nått inuti som paja. Va som att den haka upp sig. Fanns ingen tutch och skärmen va helt randig. Tog två veckor för dom att konstatera att det inte gick att laga. Så fick en helt ny. (Igen) 

 Nog om detta. Denna helg har jag vart barnvakt åt Liam och Alva. Från fredag-söndag. Det har vart jätte mysigt., även om det va skönt att lämna tillbaka dom :p

Vi blev hembjudna till micke och Josefin i fredags för tacos stod på menyn. Så gott och super trevligt. Me like.

I övrigt har helgen bestått av motion för både hund och barn. (Ja själv har ju så klart också fått en hel del motion) :)

Helgen går lite för fort. Åter till arbetet imorgon. Längtar dock inte till nästa helg då det är min jobbhelg. :( vet inte när jag ska hinna få ordning här hemma. Blir ju inget vettigt gjort. Så kan det va ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0