Blev dyra skor..

Åkte till kvalité häst och hund för att kolla om jag kunde hitta ett par ridstövlar eller ridskor.


Väl på plats kliver jag in i butiken. Möts av en kvinna som frågar om hon kan hjälpa mig med något. Jag berätta att jag va ute efter ett par stövlar eller skor. Dom ska va snygga och bekväma. 

Hon går och hämtar ett par bruna skor. Hon hade lika dana på sig. "Bättre och mer prisvärd kan du inte hitta. Den är snygg. Går att använda till vardags. Den är vattentät, varm, man kan gå i skogen med den. En superbra sko."

Jag testa, absolut den är snygg. Skön va den ju också. Varför inte. Jag tar dom.

Jag missa dock den lilla detaljen att fråga va skon kostade. Väl framme vid kassan där jag ska betala säger hon. " va det bra så? Då blev det 1849kr" det va ju lite sent att backa då. Det va ju bara att snällt ta upp kortet och betala. Jisses, har nog aldrig köpt så dyra skor. 🙈


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0