Snart en vecka!

Imorgon är det en vecka sen jag hämta hem min lilla valp. Kajtelas Melvin "Bonzo" Han ger mig så mycket glädje och redan lite gråa hårstrån. Ibland går tankarna "vad har jag gett mig in på" speciellt på nätterna. Att gå upp 2ggr per natt är inte min starka sida. Sjukt beroende av sömn. Jag har inga barn men att skaffa en hundvalp är nog lite som att skaffa barn. Bara att nu måste jag gå ut på natten. Får nog erkänna att jag är lite mörkrädd. Man är inte jätte kaxig när det är mörkt och det prasslar i buskarna. Det är jätte mysigt att ha valp. Men längtar nog lite till han blir större, rumsren och man kan göra lite mer. Inte allt passande. Äta = ut. Sova = ut. Leka = ut . Jag får passa på att sova lite när Bonzo sover.  Men han är otroligt söt min lilla valp. Och trots sömnbrist så är jag ändå väldigt glad att jag har skaffat denna sötnos. Vi kommer få och ha många Goa stunder. Mycket skoj tillsammans. Älskade hund. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0