Stallets snällaste polle..

I fredags va det ridskola igen för Alva efter ett litet juluppehåll. Nöjd moster när jag fick se att hos skulle få stallets snällaste polle. Hon va super duktig. Red alldeles själv. Nöjd, stolt och kaxig tjej tvinga upp mig på läktaren. "Kan själv" stolt mor och moster tittade glatt på när lilltjejen red. 


Men efter lektionen får jag erkänna att det är nått fel på tösen. Hästbyte den här veckan och hon ville inte ha tompa igen för han va "busig" vadå busig? Han drog lite med huvudet så hon tappa tyglarna. Då va han tydligen busig och det va tydligen läskigt. Stallets snällaste polle enligt mig och hon vill inte ha honom mer.. Hmm?

Jag tycker allafall om tompa. Fina hästen <3 min favorit 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0