Så taggad...

Idag har jag haft en shoppingrunda.

Köpt bädd, leksaker, handdukar, matskålar,  koppel och halsband till lilla valpisen. 3v kvar. Känns som en evighet. Vill bara hoppa över dessa veckor så jag får hämta hem honom. Längtar. Nu är jag redo.

Fick meddelande av mamma idag som också köpt bädd och leksaker. Tror hon är lika taggad som jag är. Hon kommer hjälpa mig att ta hand om valpisen sen när jag börjar jobba igen. Men först ska jag ha några veckors semester och massor av valp gos. Så mysigt och roligt.

Så snart är det slut på lata dagar och överdrivna sovmornar. För snart flyttar en bebis in här. 

Skilla är snäll och inviger valpisens bädd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0