Hundvalp..

Nu är det klart. Om lite mer än 3veckor åker jag ner till Göteborg igen ich hämtar hem honom. It's like a dream come true. Länge har jag drömt om att skaffa hund. Länge har jag pratat om att jag vill ha en hund. Men aldrig vart läge att skaffa någon. Nu känns allt rätt och känns som rätt tid att skaffa en. Skulle aldrig kunna genomföra detta om jag inte haft stöttning från min familj och min bästa vän. Vilket i detta läge känns sjukt bra. Längtar efter min lilla bebis. Får hoppas att Skilla också blir glad över att få en lillebror ;)


Kommentarer
Postat av: Lu

Jag längtar jag också, du är så värd detta!❤️

2017-02-15 @ 22:57:20
Postat av: Moster

Vad gullig den är.Pojke eller flicka. Ska du ha dagis till den.

2017-02-16 @ 19:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0