Umeå

Efter ridlägret åkte jag och bästa vännen min upp till Umeå för att hälsa på hennes släkt och vänner.


Vi startade från Katrineholm ca 05:20 och va uppe ca 15:00. Hundarna va jätte duktiga. Så vi behövde inte ta så mycket extra stopp. 

Är ju så klart extra stolt och nöjd över min hund som anpassat sig så bra och vart jätte duktig nu när vi har vart iväg. 

Jag måste säga att den här trippen har vart som lite balsam för själen. Underbar natur, trevliga människor. God mat och dryck. Många Goa skratt. 

Mysigt, trevligt och galet roligt. Jag har verkligen njutit.

Det är så klart roligt att va borta. Men också skönt att komma hem och landa. Semestern är nu över. På måndag är det åter till arbetet. Vilket känns vemodigt. Man hinner lagom varva ner. Skulle behöva några veckor till. 

Men jag har haft en riktigt bra semester. Så kan inte klaga.

Vi avsluta vår Norrlands vistelse med att gå på konsert med Jill Johnson. Magiskt. Så sjukt duktig. Vilken pipa hon har. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0