Ridläger..

Sista semesterveckan och jag kan inget annat än va lycklig och tacksam. En riktigt energi boozt vecka. 


Börja med ridläger Lördag till måndag. Såååå galet roligt. Jag är nu riktigt taggad för höstens ridlektioner. Har lärt mig massor. Red 2 pass om dagen. Så vi hann med 6 ridlektioner + lite teori. Det blev 2 hopplektioner och 4 dressyr. Fick även träffa nya ridläraren. Super trevlig och duktig. Tror det kommer att bli jätte bra. 

Vi hann vist med lite yoga också. Nu vet jag hur anus möter naveln. Alltså det där med yoga är inget för mig. 

Längtar redan till nästa års ridläger. Super kul. God mat, träningsvärk, många Goa skratt. Ett härligt gäng. Det är lycka.

Fick rida fina Omega. Den kusen gillar jag. Fina hästen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0