Mitt hjärta..

Två helger i rad har Alva sovit här. Mysigt men väldigt skönt på söndagarna när man får egentid och göra vad man vill och känner för. Idag höll jag på att strypa min hund. Vi va ute och gick vår dagliga promenad. Bara det att grannen har en ilsken liten skällig sak som dom glömde koppla fast. Självklart kom den springandes ut på vägen. Ren reflex drar jag i kopplet och min stackare blir hängandes innan jag får tag på honom. Jisses va rädd jag blev. . Jag har haft svårt innan att få honom att gå promenader då han inte vill lämna tomten. Blev ju inte lättare efter det här.  Hann streta och tjöt hela kvällspromenaden. . Jag undrar när min vovve ska tycka att det är roligt att gå promenad på hemmaplan ?? Mitt lilla hjärta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0