Inte min helg...

Igår va jag på kräftskiva hos fam. Forss. Jätte rolig och trevlig kväll. Men jag hade inte riktigt turen på min sida. Vi satt i deras uterum. Sofis gick in för att hämta mer kräftor. Jag börjar bli lite förkyld så tänkte jag skulle passa på och gå in och snyta mig. Men istället fick jag en riktig snyting. Pang sa det bara. Lite av en chock. "Va hände" Jag sprang rätt in i glasdörrarna. Jag såg inte att det va stängt. Sjukt pinsamt. Då alla satt där inne. Men dom fick ju ett gott skratt.. Såg ganska roligt ut på rutan då det va ett fint näsavtryck och en pussmun. Aj,aj,aj..

Fint öm när jag vakna i morse då näsan fick sig en regel kyss. Lite svullen och röd

Inte nog med detta, gjorde hemmagjord pizza och tröck ner handen i en konservburk. Gick jätte bra att trycka ner handen. Värre när den skulle upp. Fastna och skar mig på 3 ställen. Det här är då inte min helg.


Kommentarer
Postat av: Syster

❤️❤️❤️ Var rädd om dig käraste systra min! Stackars dig 💕

2016-09-18 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0