Sovmorgon!

Vanligtvis jobbar jag 6-14:30. Men efter att ha jobbat hela helgen va jag ledig igår. Bästa med att va ledig är att man då får sovmorgon. Man kan nog säga att jag fick sovmorgon delux igår. Lillebror ringde och väckte mig 8:30. Efter samtalet somnade jag snabbt om. Vakna till av att Skilla klöste mig i huvudet. Klappa lite på henne, vände på mig och somna snabbt om igen. Jag va så trött. När jag sen vaknar till för 3e gången kände jag mig utvilad. "Kanske dax att gå upp nu" tittar till på klockan och drabbas av panik. 14:20. Men jisses så länge jag sov. Jag som ska hämta barnen på fritids klockan 15. Flyger upp ur sängen. Slänger på mig kläderna. Kastar i mig en kopp med yoghurt och sen snabbt iväg. Phuu.. Det va den lediga dagen. Har verkligen sovit mig igenom en hel arbetsdag. :p snacka om att va trött. Troligtvis välbehövligt. ;)

Den här texten stämmer sjukt bra in på mig. Jag är alltid uppe sent. Lite sömn i veckorna. Mycket sömn när jag sen är ledig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0