Sooool, värme.. Ledig dag.

Efter att ha jobbat 7dagar i rad kan jag säga att jag verkligen uppskatta gårdagen, få va ledig. Njuta av sol och värme. 

Blir dock lite rastlös av att sitta still. Så jag klippte gräset, tvätta bilen.

Åkte till Joans och luncha med mamma. Mycket trevligt.



Men bästa av allt, måndag = game of thrones. Bästa serien med bästa sällskapet. Me like



Fick en riktigt bra ledig dag.

Kändes på jobbet idag att jag va ute i solen igår. Smått bränd.


Att nu sitta ute i trädgården med shorts och t-shirt kl 19.30 känns ju hur skönt sem helst. Älskar mitt hem, min trädgård. Sitta och höra fågel kvitter och njuta av lugnet. Life is good.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0