Gym...

Då va årets första gym pass avklarad.
Vinterkräksjukan tog hårt på kroppen. Viktnedgång, mager och insjunken. 55,8kg med kläder på. Jag har en målvikt och det är +10kg  65 kg vägde jag för 7år sen. Då mådde jag som bäst. (Även då jag festa som mest) Dit ska jag nå igen. Inte festandet utan vikten. Med hjälp av träning och bygga muskler. Nu kör vi. :)

Ida och sofia gör mig sällskap. Måndagar och torsdagar är tanken att vi ska köra. Vi har slagit vad om hur länge det kommer hålla. Envis som jag är tänker jag inte va den som bangar först. Dock dumt att jag valt måndagar och torsdagar. Det är dom dagar jag är ledig när jag jobbat helg. Innebär att jag måste åka till jobbet mina ledig dagar. :p




Kommentarer
Postat av: Lu

Heja dig vännen! Jag ska peppa dig och kämpa med dig 😘

Svar: Tack vännen.,
missthure.blogg.se

2016-02-10 @ 07:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0