30-år

Tänk va tiden går. Jag har redan fyllt 30år. Vilken underbar helg jag fick! Nu blev jag verkligen firad, fredagen den 8e april firade jag hemma hos min arbetsledare tillsammans med mina arbetskamrater + några respektive. Bjöd på mat och det blev en riktigt lyckad och rolig kväll.


Tack snälla för det fina plommonträdet jag fick!


(Fler bilder kommer sen då ja lagt in bilder jag har på kameran)

Lördagen den 9e april kom finaste familjen Lundsted hit (min lilla extra familj.) + Alec, Kenny och söta kelvin. En riktigt mysig, rolig och trevlig kväll. Bjöd på grillat som smakade riktigt bra. Så glad och nöjd med dagen. Massor av fina blommor fick jag och smaskigt godis. 
Bästa vännen <3


Spelkväll.

(Fler bilder kommer sen)

Sen har vi den stora dagen! Söndagen den 10e april. Mamma sa att alla skulle komma runt 12. Så jag ställde mitt larm på 10:00. Då skulle jag ha god tid på mig att duscha och göra mig klar. Då jag viste att syster hade planerat min dag med överraskningar. Nog blev jag överraskad allt. 8:00 blir jag väckt med sång och där står Sara, Liam, micke, mamma och Pelle runt sängen. Jisses jag blev både rädd och glad. Vilket uppvaknande. Tur att jag inte sover naken :p 

Jag blev verkligen bortskämd denna dag. Riktig lyxfrukost. 


Sen for vi iväg, hade ingen aning om vart vi skulle. Vi stannade i lindköping utanför busfabriken. Fatta ingenting. 
Ska vi in på busfabriken? "Ja, du tycker ju om att busa där" (med barnen ja) nu va ju bara Liam med. Micke sa att han bokas star Wors rummet till oss. Att man kunde boka även för vuxna. Fatta ingenting. Men okej, det blir väl.. Äh, roligt??? Lättlurad. 
Bredvid fanns nått som heter prison Island. Som bodaborg eller mer fångarna på fortet. Olika rum man ska lösa uppdrag och få poäng. Dit skulle vi in och leka av oss. Riktigt roligt. 3h va vi där. Jag, micke, Josefin och mamma va i lag mot Sara, Andreas, Pelle och Liam. Dom vann men med hjälp av fusk fick vi höra sen. Bjuder på den :) 
Efter åkte vi till Norrköping där det blev ett resturang besök med riktigt god mat.

Stackars Liam började få ont i magen och må illa. Vi förstod alla va som va på gång... 

Robert kunde inte va med då han fick magsjuka på morgonen. Stackars Liam spydde i bilen på väg hem från Norrköping och Sara insjukna sen på natten. Dom kommer nog komma ihåg min 30-års dag. :p

Efter allt åkte vi hem till mig och fika. Så kom bästa Hanna Lu förbi. En mysig kväll med familj och bästa vännen. Och vilken underbar present jag fick. Min familj tillsammans med familjen Lundstedt har gett mig en resa till Kroatien. Det ser jag verkligen fram emot. En vecka med min bästa vän. Nice!



Alltså jag kunde nog inte få en bättre födelsedag. Det va bara synd att inte alla kunde va med. (Pga sjukdom och semester.) Men man kan väl inte få allt. Jag är riktigt nöjd och glad. Vilka underbara människor och vänner jag har runt mig. 

Fina kort i brevlådan, grattis sms och massor av grattis hälsningar på Facebook. Det värmer.

Fler bilder kommer..,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0