Vi gör det igen... Ullared..

Då har man vart och besökt Gekås Ullared igen. 03:00 ringde klockan natten till lördag för att sen 03:30 åka från mig. Vi va framme strax efter 08:00. Blev verkligen en heldag. Stod i kassa kö i en timme. Galet mycke folk. Vi gör det igen. Prickar in rekorddagen på Ullared. Jag va hemma strax efter 01:00 och kan säga att jag tog en välförtjänt sovmorgon. Vakna för en timme sen. 14:00. 😜 trött? Svar JA.

Ullared är väldigt roligt, finns mycke fina grejer man vill ha. Mycke man inte ens tittat på. Man laddar på i sin kundvagn. Sen kryper ångesten på när man ska fram till kassan och betala kalaset 😜

Men fick galet mycke för pengarna och 6 julklappar är nu klara. ☺️

Jag var där! 😱🙈



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0