Så som i himlen - bra låt

Så som i himlen

Du går förbi nästan varje dag, jag sitter här, du möter mig med blicken.
Jag sträcker en hand men den verkar inte gå fram.
Ingen vill veta hur jag hamnade här, snälla säg hur kan du inte se mig.
Varför kan du inte se mig?

Men det fanns en tid som nu e förbi då jag var precis som du.
Den värld vi lever i saknar empati, dags att vända vinden nu.
Så säg...

Så som i himlen, så på jorden, var det inte så vi sa.
Men sanningen svider, du sviker din broder, finns det någon kärlek kvar?
Jag tror vi vill, jag tror vi kan, vi måste lyfta upp varann till himlen, till himlen,

till himlen.
Dom säger mina förutsättningar var minst lika bra som vilket annat barns var.
Men när jag kom hem, fanns det varken mat eller säng.
Var med om saker som ni inte förstår, besparar er men ni kan se mina fotspår.

Ja ni kan se mina fotspår... yeah
Men det fanns en tid som nu e förbi då jag var precis som du.
Den värld vi lever i saknar empati, dags att vända vinden nu.

Så säg...
Så som i himlen, så på jorden, var det inte så vi sa.
Men sanningen svider, du sviker din broder, finns det någon kärlek kvar?

Jag tror vi vill, jag tror vi kan, vi måste lyfta upp varann till himlen, till himlen,
till himlen.
Så som i himlen, så på jorden, var det inte så vi sa.

Men sanningen svider, du sviker din broder, finns det någon kärlek kvar?
Så som i himlen, så på jorden, var det inte så vi sa.
Men sanningen svider, du sviker din broder, finns det någon kärlek kvar?
Så som i himlen, så på jorden, var det inte så vi sa.
Men sanningen svider, du sviker din broder, finns det någon kärlek kvar?

Jag tror vi vill, jag tror vi kan, vi måste lyfta upp varann till himlen, till himlen,
till himlen.
Du går förbi nästan varje dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0