Lotus ???

Det här va sjukt läskigt.. Kommer hem från jobbet. Går ut i vedboden för att hämta in ved. Där utanför dörren kommer en katt. Jag haja till och fick lite smått panik. Har jag släppt ut lotus?. Har han vart ute hela dagen? Smet han ut när jag åkte till jobbet? Katten såg tussig ut. Åh nej.. Han har vart i slagsmål också. Locka till mig katten och klappa lite. Vilken lättnad, kände då att det där inte va min katt. Det va för mjuk päls. Men äckligt va likt det va.. Kunde knappt se..
Fick en bild då hen nä hen hoppa upp i trädet.
Här är min pojke.. Sjukt likt.




Kommentarer
Postat av: Syster

Oj, ja dom var verkligen lika! Undrar vart hen hör hemma?

Svar: Ingen aning om vart hen bor? Men lika är dom.
missthure.blogg.se

2015-03-25 @ 22:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0