Kungligt bröllop...

Så fick äntligen prinsen sin prinsessa... Idag har vi fått njuta av det kungliga bröllopet som vart på tv:n hela dagen. Får erkänna att stundtals hade man en tår i ögonen. Så vackert. Han är ju väldigt stilig våran prins. Ett sagolikt bröllop. Ett riktigt fint brudpar.

Carl-Philip och sofia. Sån lycka fylld med kärlek..


Carl-Philips tal till sofia va så fint.
Men sången som sofia överraskade med som framfördes av molly sanden. Så otroligt fin.. 

Här är låten ord för ord, framförd av Mollys Sandén: 

"Jag hade aldrig vågat drömma om en kärlek som den här. Någon som älskar mig precis som den jag är.

Som om hjärtat håller andan. Som om tiden stannar till. När du ser på mig så vet jag vad jag vill. 

Allt jag är, allt jag har till mitt sista andetag ska jag älska dig med hjärtats alla slag.

Allt jag ber, allt jag vill, är att få vakna till tätt intill.

Att få älska dig i alla mina dagar med allt jag har. 

Vi har trotsat alla stormar, seglat ut på öppet hav. Och nu efter regnet står vi starka kvar. 

Du gör livet till en saga och du skriver nästa blad. Att få leva lyckliga i alla dagar. 

Allt jag är, allt jag har till mitt sista andetag ska jag älska dig med hjärtats alla slag.

Allt jag ber, allt jag vill, är att få vakna till tätt intill. 

Att få älska dig i alla mina dagar. 

Ett ögonblick så ofattbart, gjorde dig till min soldat och tillsammans är vi starka. 

Allt jag är, allt jag har, till mitt sista andetag ska jag älska dig med hjärtats alla slag. 

Allt jag ber och allt jag vill är att få vakna tätt intill. 

Att få älska dig i alla mina dagar, med allt jag har. 

Med allt jag har"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0