Jill? Nej.. champions of rock... ;)

I fredags va jag inställd på att åka till Norrköping på lördagen med Hanna för att lyssna på Jill Johnsson. Men på kvällen fick jag ett sms om att konserten va inställd pga sjukdom. Typiskt..
Bifoga på en gång meddelandet till min vän där jag får till svar "men vi ses väl ändå" självklart! "Ska vi göra nått crazy och spontant? Eller bara va hemma. Äta och dricka gott" rösta så klart på crazy och spontant. 

Spontant blev det verkligen. Där och då boka vi biljetter till Champions of Rock i Karlstad. Vips så hade vi även bokat ett hotellrum. Så istället för att åka på Jill åkte vi åt helt motsatt håll med hotellövernattning. Vilken energi bost. 
Mer spontanitet åt folket.

En riktigt rolig och välbehövlig helg tillsammans med bästa vännen min. Musik, god mat och dryck med bästa sällskapet. Kan det bli bättre?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0