Möhippa...

I lördags 7:30 kidnappa vi Mallan. Då va det dax för möhippa.. Börja med lyxig frukost på Statt. Sen åkte vi till perras äventyr och hade 3-kamp. (Luftgevärsskytte, felstyrda bilar och sumobrottning) där efter in till Örebro. Lunch på subway, sen fick hon en 50min privat dans lektion i poledance. Med uppvisning i slutet av lektionen. Efter det va jag tvungen att åka då jag skulle va barnvakt. Men dom övriga åkte till sjökrogen och åt middag och spela kubb. En bra och lyckad dag för henne... Bride to be..












Kommentarer
Postat av: mizzmalin.blogg.se

Denna dag har ni verkligen lyckats bra med. Jag är så tacksam och glad❤ ni förgyllde verkligen min möhippa. Längesen jag skrattat så mkt. 😂 tack för allt😙

Svar: Tack själv kära du! Det va verkligen en bra och lyckad dag. 😘
missthure.blogg.se

2015-08-10 @ 09:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0