Vi är 3 glada vandrare..

Åter en ny dag med mer bergsklättring. Idag 905m över havet. Med trötta ryggar och tunga ben tar vi oss framåt. Njuter av frisk luft och härlig natur. Blandat med doft av bajs från alla ladugårdar vi passerar. Hanna får då och då skräck i blicken när vi passerar dom små byarna där hönsen springer fritt. 

Annas skön sjungande sång under vandringen lyder som såhär:

Jag är den glada vandraren, jag sjunger var jag går. Jag går på el camino. Santiago är mitt mål. falleriiiiiii, falleraaaaaaa fallerahahaha haaaaa :)

Idag har jag sett både pizza, hamburgare, tacos och kanelbullar framför ögonen. Vi har hittills gått 28km. Först nu får jag riktig mat. Vi stanna till för 3km sen. Då vi fick nån inhemsk pizzaliknande "förrätt" jag va fortfarande hungrig. Så nu äter vi spagetti och köttfärssås. Nu känner jag mig nöjd.

Min mamma kan också va nöjd. Jag har använt solskyddsfaktor nästan varje dag.. Får erkänna att jag nyligen kladda på mig lite smörj.. ;p
Bättre sent en aldrig.. Bra att jag kom på det efter 3dagars vandring.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0