Söndag - Spanien- el camino

Söndag, 45643steg 3,6mil har vi vandrat idag. Nu har vi "bara" 6mil kvar på vårt äventyr. 

Men vandringen är inte längre smärtfri. Jag har ont i vänster tass, Bak i hälen. Anna är svullen och har ont i en fot och Hanna har ont i sitt knä. Men för varje steg vi tar. Har vi ju mindre kvar. Tassarna börjar bli trötta. Axlarna tunga. Men vilken vandring. Kan lätt rekommendera detta. 

Allt folk, härberget, den vackra vyn. Se va sin egen kropp mäktar med. Framför allt Inga måsten..

Idag har Terrängen verkligen varierat. Allt från vandra på asfalt till grusväg till mysiga skogsvägar.  

Dagarna går så fort.. Inte många dagar kvar nu.. Går redan och planerar nästa vandring. ;) 

Inatt får jag och Hanna ligga "dubbelsäng" jisses så mysigt vi ska ha det uppe i taket.. 

Jag och Hanna har för övrigt kastat våra liggunderlag. Allt för att få lättare vikt. Jag kasta även en handuk och Hanna hade vist glömt lite kläder omedvetet. Så nu blev väskorna helt plötsligt lättare. Även om dom fortfarande är tunga.

Frukosten har helt klart vart den bästa måltiden idag.

Krämpor?




Lunch ingen hitt.. "Bocadillo" 






Synd om Hanna.. Nu har hon också fått blåsa på sin fot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0