Rekord!!!

Just idag är jag svag, just idag är jag trött, men jag har gått framåt.. Jag har vänta så länge på just dessa mil, men nu har dom äntligen kommit.. Men idag är jag svag.

Boken ljuger, skyltarna ljuger. Avstånden idag känns enorma.

Det som har vart positivt idag är att pizzan va god, colan smaka bra och sällskapet är trevligt.

59852steg 47,2km..rekord gott folk!! Och det känns! Blåsor och värmeutslag på fötterna och på gång till hälsena inflammation. Men va gör det.. Ju fler steg vi tar, har vi ju mindre kvar. 

Vi skulle ha gått 4mil. Men härberget va fullt, så vi va tvungna att gå vidare till nästa by. Där av så många steg och mil. 

Men nu är vi så galet nöjda och glada!! Känns riktigt bra!!! Hoppas på att få sova gott i natt!








Ett riktigt fint stenhus...


Tror vi på att detta är en svensk som skrivit!? NEJ!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0