En helt vanlig fredag.. Eller?

Nu befinner vi oss på Albergue paloma Y Lena. Efter 42310 steg 33,4km trötta fötter.. Men vilket ställe vi hittat. Det må va det dyraste hittills 19€ (Men med tanke på att både middag och frukost ingår så är det ju inte alls dyrt) Det känns lyxigt fint. Ligger nu i var sin hängmatta och njuter av livet.. Kl 19:00 ska vi få avnjuta en pilgrimsmeny. Jag hoppas starkt på att jag nu ikväll får min efterlängtade fruktsallad! ;) 

Igår fick "pablo" span på Hanna. En man som va 50+ som jobbade inne på restaurangen. Där vi skulle äta. Med sin mor hack i häl.. En söt liten dam som va ca 85+ som log med underländerna. Stackars "Pablo" hade fortfarande inte klippt navelsträngen.  till saken hör att denna man verkligen tog sig an Hanna och förde med henne in i köket och mata henne mad sked för att hon skulle få smaka på alla grytor så att hon då kunde välja vad vi ville ha att äta. Stackars mamma "carmensita" som vi döpte henne till såg inte nöjd ut över att sonen drog med henne in i köket bland grytorna. 

Idag försökte dom få till att jag också fått en pojke efter mig. Men så fort han roppade efter mamma va det kortet kört.. "Mamma, dos spaghetti" (gör spagettin själv..) 

En ny spännande dag väntar. Se va den har att erbjuda. 

Bjuder på nån bild från dagens vandring och 









Nu ringer dom i klockan. Det betydde vist, dax för mat. :)

Hitta en katt utanför




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0