Nytt äventyr...

Nytt äventyr, resa bokad. 22sep-1okt åker jag till Spanien tillsammans med Hanna och två personer till, vi ska vist vandra 22mil (pilgrimsleden) ska jag va ärlig har jag ingen aning om va jag tackat ja till, vad jag ger mig in på? Men blir spännande. Jag kommer nog inte känna att jag har semester. Det blir mer som ett "träningsläger" :p

Galet, om jag tänker på hur långt jag ska gå på dessa 10 dagar. Det är som att gå till min moster och morbror. Eller faster och farbror., Oj, känns ju jätte långt att gå. Minns när jag va liten. Vi hann åka till Vingåker sen kom frågan "är vi framme snart." (Och då åkte vi bil) :p

Jag ska typ gå från Katrineholm till Tidaholm Eller Katrineholm - Jönköping - Habo. Galet.. Men kan man cykla 83mil kan man gå 22 :)
Utmaning.. Äventyr 2014




Kommentarer
Postat av: Therese

Så skoj, min kollega är en av de två andra.
Tror det kommer bli skoj. Hade jag inte haft småbarn hade jag hängt på:-)
Ser fram emot rapportering därifrån.
Kram
Therese

Svar: Ja, jag hörde det! Tror det blir roligt. Synd att du inte kunde följa med. Livar att du ska få rapportering. :) kram
missthure.blogg.se

2014-03-02 @ 17:36:56
URL: http://narketos.blogg.se
Postat av: Syster

Ni är tokiga : ) men tror det kommer bli ett grymt roligt äventyr för er! 😊

Svar: Jag tror också det blir ett roligt äventyr. Minne för livet..
missthure.blogg.se

2014-03-03 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0