Egentid med syster..

Jag hade precis vaknat då telefonen ringde. Klockan va då 10:30. Det va Sara som va på väg in till stan och undra om jag ville följa med henne till Norrköping och shoppa. Hade ändå inget för mig. Behövde komma ut så varför inte. Barnen skulle lämnas hos mormor och Pelle. Så det betydde egentid med finaste syster. Jag som verkligen inte tänkt shoppa nånting kom hem med ett par byxor, ett par shorts, en tröja, ett linne, två T-shirtar och 1,3kg godis :) En mysig dag med min älskade syster <3








Kommentarer
Postat av: Syster

Det var verkligen jätte roligt att åka iväg en liten tripp bara du och jag 😃 får vi göra om snart igen!
Älskar dig ❤️

Svar: Det får vi absolut göra snart iden. Älskar dig. Kram 😘❤️️
missthure.blogg.se

2014-07-01 @ 19:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0