Nyår 2013

I år har jag firat in det nya året tillsammans med min lilla extra familj. 

(Många kan nog tycka det är konstigt att jag firat nyår med Hannas familj när hon själv inte va hemma.) :p

Hon jobba hela dagen/natten.. Så fick fira utan min vän. Men tillsammans med hennes familj. :)

Kan man åka till Göteborg gå på Eva  Dahlgren, och sova i samma hotellrum som lillebrodern. När hon sitter fast i stormen i USA, så kan man väl fira nyår ;)

Jag hade en riktigt rolig, mysig och trevlig kväll. Och som vanligt hemma hos Lundsteds så får man gudomligt God mat. Mm, mm, mm... Förrätt va en brödbit med räkor och en med nån skinka. ;p jätte gott!!

varmrätt perfekt kokt potatis, kalkon som va fantastiskt got och En sås som man kan äta med sked. Älskar sås :) mm, mm, mmmm.. Och så va det ju varma grönsaker till också.. :) 

Godis, chips, ost och kex.. Man behövde ju inte va orolig att man skulle somna hungrig.. Mycke gott, gott blev det!!! :)

Är glad och tacksam att jag har en sån fin vän med en sån fin familj som jag tycker otroligt mycke om. :)

Fick ju nu även reda på att "moses" och Kevin är bröder. Tänk Att det tog från midsommar till nyår för att komma på det :p (smart tjej)




Önskar er alla ett riktigt Gott nytt År.. Och God fortsättning på det nya året!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0