Juldagen 2013

Börjar dagen på jobbet mellan 7:30-16:00

Där efter väntade festligheter. För första gången ska jag gå ut på juldagen. 
(Kan inte minnas att jag vart ute nån juldag i alla fall??)

Blev ialla fall förfest hemma hos Carro. Där efter gick vi till Statt. Vi va nog inne på statt i 30 min. Sen säger Hanna "Det här va inte alls roligt" :p hehe..

Utgång är lite överskattat. Men i det stora hela va det en trevlig kväll. :) "Fylle pizzan" efter Statt smakade riktigt bra ;)



Dagen efter hjälpte jag Hanna att flytta och flyttstäda gamla lägenheten. Vilket team vi va.. Det gick ju strålande. Men det tar väldigt lång tid när man flytt städar.. Vi båda va väldigt trötta där på slutet. Men fint blev det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0