Gammalt och nytt...

Nu va jag trött på julen och möblerna. Köpt ny tv-bänk.. Nytt soffbord.. Fick fina vita gardiner av Hanna.. Städat bort julen.. Är riktigt nöjd med vardagsrummet. Nu vill jag ju ha massor av mer nya saker :) nöjd med nya klockan. Men framför allt älskar jag alla dessa texter som sitter lite över allt.


Mitt hem är fyllt av meningsfulla ord och texter. Lite tänkvärt och lite så självklart!!

* Världens bästa vän

* En sann Vän sträcker ut sin hand och rör vid ditt hjärta.

* Dröm om morgondagen, Minns gårdagen, Lev idag.

* Det går inte att beskriva, måste upplevas.

* Faith, Hope, Love

* Du är en Pärla.

* Sweet Angel.

* Carpe Diem

* Home

* Hem ljuva hem.

* Forever Love.

* Lycka

* Friends

* Lev enkelt, Skratta ofta, Älska innerligt.

* Lär dig livets stora gåta, Älska, Glömma och Förlåta.

* Dammtussarna under sängen är änglars små tofflor.

* promise me you'll always remember, you're braver than you believe, stronger than you seem and smarter than you think. 

* Enjoy this Moment, for this moment is your life

* Sov Gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0