Tillbaka på fotbollsplanen!

Äntligen tillbaka. Har saknat det! Första fotbollsträningen i tisdags! Gick kanon. Knät känns bra. Börjar dock bli kallt så blodcirkulationen i fingrarna är inte på topp.
Jag kör från 0 träning till 100%. Lika bra. Så igår va jag med och spela match. Vi va inte ens fullt lag. 10 tappra själar åkte iväg. Vi höll nollan i 23minuter. Jag fick spela högerback. 90minuter otränad. Inte dåligt. Vi spela typ mestadels med 9spelare. Sista 15min va vi bara 8st. Matches sluta 8-0. Ett resultat vi är nöjda med. Men motståndarlaget borde inte va nöjda. Dumt att inte anfalla med fler spelare när vi i slutet bara va 3st på backlinjen. Istället gör dom långa avslut. Vilket va glädje för oss. Hade vart hur lätt som helst för dom att anfalla med 6spelare och göra spelmål. Men icke. Jag va nöjd iallafall fall. Det va roligt att spela. Nu är jag tillbaka! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0