Golfbanan...

Idag har jag och lillebror vart ute på golfbanan och slagit lite bollar ute på ranchen.. Känns bra. Går bara bättre och bättre.. :)

En liten rolig och komisk sak va ju då att jag träffa på min nya team ledare där ute. Hörde en bekant röst. Så när jag vänder på mig så stod han där bakom mig och slog. Lite senare kom han fram till mig. Sätter ner en pegg och säger "testa det här istället" strax efter hör jag AJ.. Tittar bakom mig. 
"Jag tror jag bet av en bit av tanden"
-va?

Då har han plockat upp en pegg, bitit av den. Bara för att "hjälpa mig" (vilket jag inte ens bad om) och då också biter av en tandbit.

När han går där ifrån säger han. "Sista gången jag hjälper dig"

Kan ju inte riktigt påstå att det va mitt fel. Stod ju bara och slog och han kom fram. Snällt men klantigt. :p

Här kommer en bild på Fina lillebror <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0