9e april

En dag jag aldrig kommer att glömma. Året va 2008. (Jag minns det som igår) Sara hade precis kommit ner till mig i Jönköping. Hade precis hämtat henne vid stationen. Vi hann va hemma i 20min. Så ringer Saras telefon. Ett samtal från min morbror som frågar, Hur man kan få tag på mamma. Sara fråga va som hänt. Min moster fick ta över samtalet.. jag ser saras tårfyllda ögon..

Chocken..

Min älskade morfars plötsliga bortgång. 

Du finns för alltid i mitt hjärta, alla minnen lever kvar. 






Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, det var en hemsk dag. Detta hastiga, och att inte få ta farväl. Saknar honom, och det är många gånger det fortfarande dyker upp saker jag skulle vilja fråga honom om.

Svar: Förstår det.. Kram <3
missthure.blogg.se

2014-04-10 @ 00:24:21
Postat av: Hanna

❤️❤️❤️

Svar: <3 <3 <3
missthure.blogg.se

2014-04-10 @ 22:49:30
Postat av: Sara

Älskade fina morfar ❤️
Han har verkligen satt sina spår som för alltid kommer finnas kvar! Saknar dom så väldigt mycket! ❤️

Svar: Saknaden är stor. <3
missthure.blogg.se

2014-04-10 @ 23:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0