Lek, skratt, bus! En bra helg!

I fredags åkte jag ut till Sara. Fredagsmys med henne och barnen! Sov kvar. Vaknade av två smällar på kinden "Nanna, dax att gå upp nu" 7:30 en lördagsmorgon. Nej, skulle inte kunna tro det. Låt mig sova lite till.. En timme senare kommer en jätte glad tjej. "Nanna nu får du gå upp. Nu har jag ätit frukost så nu ska vi leka" Jaha, sovmorgon med 3små barn i huset är ju bara att glömma.. Men vi har haft jätte mysigt. Väldigt roligt att va barnvakt till dom små liven. <3 ridskola, pyssel. Lek och bus. 

När kvällen börja närma sig tog lillebror över barnvaktandet så jag kunde fara vidare. Myskväll hos Lundstedts alltid lika trevligt! Mat, spel, lekar, goa skratt. (Pojkarna fick för sig att dom skulle leka "inte nudda golv") ja, en ganska vanlig kväll ;) en mycket rolig kväll! :)

Söndag förmiddag for jag hem. Fick finbesök från Jönköping. Kära Emms kom på besök. Mycket trevligt!

Där efter tillbaka till Vingåker med Hanna. Vi skulle lyssna på Hannas mammas kör som denna söndag sjöng tillsammans med Py Bäckman. Riktigt bra. Härlig stämning när kören klämde i. Gås hud., den där pysan va va duktig. Skrivit många fina texter!!

En riktigt bra helg!!!

Kommentarer
Postat av: Syster

Det blev en helg med ös för dig gumman, hände något hela tiden! : )
Sååå glad att du kom och var med oss på fredagsmyset, så jätte mysigt att ha dig hos oss! Och tack för att du tog hand om barnen på lördagen!
Älskar dig ❤️
Kram kram

Svar: Det va roligt och mysigt att spendera fredagskvällen och lördagen tillsammans med er. Älskar dig ❤️ kram
missthure.blogg.se

2013-11-02 @ 13:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0