Rara vänner!!!

Vilken härlig fredagskväll!! Ett litet försenat "födelsedags firande" sen länge va det planerat att vi skulle ut och äta fredagen den 24/5 på Olympos. Jag tycket att det va väldigt konstigt att Anna skulle hämta mig på jobbet och skjutsa dit mig. (3 kvarter från sjukhuset = gå avstånd) Men hon ville väl bara va snäll och hjälpa mig med stängningen av cafeterian. Pernilla mötte upp oss ute på parkeringen. Så börja vi åka åt fel håll. Så säger Anna "vi ska möta upp dom andra hemma hos Alec" vadå omväg. (3mil utanför stan) hon missa detaljen att planerna ändrats. Vi åkte till Nyköpings hamn. Jätte mysigt! (Nu förstår jag varför hon skulle hämta mig :p) En riktigt trevlig kväll. Goa vänner, God mat, Goa skratt, så fick jag jätte fint armband. Tack kära ni!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0