Lycklig...

När jag kom hem från jobbet idag blev jag mött av 3 små underbara barn. Och min älskade syster stod och diska mitt berg jag byggt. Sån lycka. Vad glad man blir. Sånna överraskningar gillas.

Den här veckan har vart som en berg och dalbana. Samtidigt som det vart en jobbig vecka har jag blivit grymt bortskämd. Två dagar i rad har jag fått maten serverad av finaste vännen. Idag kom syster med hemkörning av mat. + ny diskat. (undra om hon kan städa också!?) ;)

Åkte ut och titta på träningen nu ikväll. Va tråkigt att bara titta så jag fick agera lite målvakt. Gick helt okej, :) men galet så hårt endel skjuter. Dum som man är försöker man ta bollarna också :p
Det är när man inte kan träna som man vill träna. Får försöka komma igång och gå till gymet istället. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0