Abstinens och smärta.

Det är verkligen dagar som den här, man känner att man verkligen lever.

Kall svettig, hjärtklappning, yr.. Och pulsen ner till stortån.. Den dunkar fint..

Idag innan jag gick hem va jag åter igen på besök hos fotvården. "Efter som du hade så ont igår ville jag inte ta allt. Så nu kommer du nog få lite ondare" dax att kapa hela vägen och även dra bort nagelroten.. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Skratta eller gråta? Bara att bita ihop. Vid ett flertal tillfällen stanna hon upp. Tittade på mig och sa "Du kan andas nu, ta hela tiden djupa andetag. Du får inte glömma att andas. Det gör ondare om du spänner på dig"

phuuu.. Det värsta av allt är att hon slant två ggr. Nagel roten ville inte låssa. Galet va ont det gjorde.

Jag fråga när jag kunde börja sparka boll igen. Hon bara titta på mig och sa "Det är ju tack vare fotbollen du fått det här. Så du kanske ska hålla dig lugn ett tag och låta det läka."
typiskt.. Jag får väl vila den här veckan då ;)

Men jag slapp laga mat idag iaf. Åkte hem till Hanna som bjöd på fiskgratäng, och den va ljuvligt god. Det kallar jag vardagslyx :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0