Årets första fotbollsträning!

Det är en riktig skön känsla att ligga ner i sängen och känna sig skönt trött i kroppen efter ett träningspass! Idag körde fotbollsträningen igång igen. 19:30-21:30. Det va riktigt roligt. Bra övningar. Jag känner mig nöjd. Men känner också att jag verkligen legat på latsidan under hösten. Att "vila" sig i form är icke att rekommendera. Men jag sprang på fint ändå ;) men det är nu alla kräk träningarna drar igång. "försäsongen" då muskler och kondition ska byggas. Jag längtar redan till vår/sommaren. Finns det nått bättre än att komma ut på gräsplan.. första gräs träningen. Första matchen. Det är en speciell känsla. Och jag gillar't ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0