År 2012

Då är det dax att summera året som gått.
Mycke har ju hänt under år 2012.
 
Börjar med En mycket rolig 40års fest :)
Grattis till mia som fyllde 40år :)
 
Lilla Elis kom till Världen.
 
Festen hemma hos Jossan i Örebro är en dag jag minns.
En mycket trevlig helg med fina cicci, Hanna och Jossan
 
Trippen ner till Jönköping och konungsö
 
En tur med "bryggbåten" Med Barbro och Sofia en skön sommardag!
 
 
Grillningen med Anna, Mallan, pillan, Dessan, Alec och Paula
 
Saras 30års fest som vi fixade så bra!
En riktigt lyckad överraskningsfest med Familj, släckt och vänner!!
 
Midsommar:
 
höjdpunkt nr 1. Min och Hannas Galna cykeläventyr.
och vistelsen uppe i norrland
Awesome!!
 
Rip Farmor <3
 
 
Grönalund
 
Saras Fallskärmshopp :)
 
kk-joggen
 
Höjdpunkt nr 2:
Kroatien
 
Fina syskonbarnen. Barnvakt 
 
 
Myskvällen med Hanna och Sheila
Utgång
 
Lik trädet i sagan om ringen?
Hanna Tog sitt Körkort :)
Hundvakt åt Tekla :)
Ullared och min tripp ner till Emms!
 
En höst dag med Sheila
 
Göteborg med Fam Lundstedt
 
Wallmans med Pappa
 
Julafton och Juldagen
 
 
Nyår i Vemdalen!
 
Nu lägger jag år 2012 bakom mig och ser fram emot ett nytt år.
välkommnar här med år2013
 
 

Kommentarer
Postat av: LusseLu

Vilket underbart år vi haft fina vännen, många roliga äventyr!!
Nu kör vi på ännu fler 2013 :)

Massa kramar till bästa vännen!

Svar: Vi har verkligen haft ett bra år! Nu ser jag fram emot 2013 och alla nya galna äventyr :) kram på dig finaste! <3
missthure.blogg.se

2013-01-06 @ 11:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0