Mosters små kids..

Jag har denna helg känt på livet som 3-barns mamma. Det är både jobbigt och roligt.

Lördagen åkte jag iväg med Hanna och dom två små (stora killen va iväg med morfar till badhuset) vi va alla fall iväg och titta på när Anna tävla lydnad med sin hund. Nu blev jag ännu mer sugen på att skaffa en egen hund. Vill haaaaa!!! :)

Idag har vi vart iväg till busfabriken i Norrköping. :) Det har vart en bra och rolig helg, men nu är jag trött. Alva sprang in till mig inatt runt 02:00. Konstigt. Man sover i en dubbel säng ändå ska hon ligga precis inpå än... :p 04:20 vaknade Elis. Åh Nej.. Vägra gå upp, mitt i natten. Tur va somna han om. Kl 6 kommer Liam in. Jätte glad. "hej, ska vi gå upp nu" jag fick dom att ligga kvar till 06:30. Längre gick inte.. Barn har inte lärt sig det där med lediga dagar och sovmorgon :p

Nu har jag en överlycklig kille bredvid mig som tycker det är väldigt skönt att matte är hemma igen ;) dax att sova. Ny arbetsvecka väntar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0