Blir lite bortskämd!

Hemma från jobbet idag.
Genom förkyld och Feber :(
Inte tid att va sjuk, ingen bra vecka att insjukna på :(

Vakna av ett sms från Cicci. Då va ändå klockan halv 12. "hur mår sjuklingen... säg till om du behöver nått" så rart. Men jag behövde väl inget?

Vandra ut till soffan la mig och kolla på film. Helt plötsligt plinga det på dörren. Utanför står Hanna med en påse i handen. "Det här kan du behöva" hon hade lagt ner 5filmer. Så har hon köpt en yoghurt som jag kan äta till frukost, halstabletter, en zoo påse. Och så hade hon gjort två biffar som fortfarande va varma med två hamburgebröd. Så de va bara att sätta sig och äta på en gång. Det bara smälte i munnen. Så Galet gott! Hon vet va man behöver. Underbara älskade vän! så glad jag blev!! Ja som inte trodde jag behövde nått. Men där satt pricken över i:t ;)

14:49 kom ett sms från Anna
"Hur mår du idag? Träffade din pappa o han sa att du va lite vek ;). Han är rolig :) "

Haha, idag är jag väldigt ynklig och vek :p även denna raring fråga om jag behövde nått. Men då hade jag ju redan fått en oväntad fin hemleverans så jag va nöjd. :) tack ändå.

Runt 17 ringde min lillebror "jag ska åka till affären, tänkte kolla om du behövde nått" så kom han förbi med lite lycka och juice. Så rart av honom. <3

18:30 ringde Pappa. Det hela sluta med att även han kom förbi med Ipren och frukt. "det kan du behöva" Så rart <3

Jag blir ju alldeles rörd och bortskämd. Jag har verkligen underbara människor runt omkring mig.

Man kan ju nästan tro jag är döende så mycke spring och uppmärksamhet jag får en dag som denna! Undra om jag ska be nån diska och städa mitt hem också!? Hihi :p


Kommentarer
Postat av: kusinen Susanne

Hoppas att du snart blir frisk.Du får mysa med din katt och se på film.Kram på dej.kusinen i söder

Svar: Tack Susanne! Katten är väldigt glad att jag är hemma. Han ligger och sover hos mig hela dagarna. Många filmer blir de :) Stooor kram till dig <3
missthure.blogg.se

2013-02-05 @ 19:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0